Retourneren

Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent over een artikel. Op top1toys.nl kan je binnen 14 dagen na ontvangst je retour aanmelden. Hierna heb je nog uiterlijk 14 dagen de tijd om je artikel terug te sturen. Het artikel of product dient uiteraard ongebruikt te zijn, in verkoopbare staat en indien redelijkerwijs mogelijk nog in de originele verpakking te zitten.

Wanneer het artikel door ons is ontvangen, zal de klantenservice binnen 10 werkdagen het geld terug storten. Stuur je alles retour dan wordt het volledige bedrag (inclusief eventuele verzendkosten) teruggestort. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. 

Wil je weten hoe de retourprocedure bij Top 1 Toys precies in zijn werk gaat, ga dan naar de pagina met veelgestelde vragen

 

Hoe stuur ik mijn aankoop terug?


Je kunt je aankoop terugsturen middels het retourformulier. Heb je geen retourformulier meer? Dan kun je deze hier vinden.

  1. Vul het retourformulier dat je samen met je bestelling hebt ontvangen helemaal in.
  2. Stuur je retourformulier naar klantenservice@top1toys.nl voor een snelle afhandeling van je retour. 
  3. Daarna hoef je alleen nog maar naar het postkantoor of een ander afhaalpunt om je pakketje terug te kunnen sturen naar:
    Top1Toys Klantenservice
    Schuilenburglaan 1,
    7604BJ Almelo
  4. Na ontvangst van jouw pakketje ontvang je binnen 10 werkdagen jouw aankoopbedrag terug.

 

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer je een artikel terug hebt gestuurd naar onze klantenservice, zullen wij binnen 10 werkdagen na de verwerking van je retour, het geld terug storten. Wanneer je alles retour stuurt, storten wij het volledige bedrag terug. We vergoeden hierbij ook de eventueel eerder betaalde verzendkosten. De kosten die je gemaakt hebt met de retourzending zijn voor je eigen rekening. 

 

Ik heb een kapot artikel ontvangen, wat nu?
Wanneer je artikel kapot is bij aankomst, vragen we je zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@top1toys.nl. We hebben een eigen reparatieafdeling en goede contacten met alle leveranciers van deze artikelen, waardoor we je zo snel mogelijk kunnen helpen met een oplossing.