Jumbo
Jumbo is ervan overtuigd dat de mogelijkheden om te spelen eindeloos zijn. Jumbo wil een brede doelgroep van 0 tot 100 jaar zo vaak mogelijk uitnodigen om te spelen.
- Kaartspel 6Th Sense9,99
- Spel Hitster24,99
- Spel Ik Leer Woordjes12,99
- Spel Kroko Loko12,99
- Spel Poepie Knor24,99
- actieWasgij Mystery Puzzel 21 Leven In De Brouwerij 1000 StukjesBespaar 32%12,98 Adviesprijs 18,99
- Spel Kleurentorentje12,99
- Spel Pisa24,99
- Spel Ganzenbord18,99
- Kaartspel Split9,99
- Spel Frog Hop24,99
- Pim Pam Pet - Kaartspel12,99
- Jan Van Haasteren Puzzel De Sluizen 1000 StukjesBespaar 25%14,24 Adviesprijs 18,99
- Ik Leer Schrijven Koffer27,99
- Spel Toren Van Pisa ReisspelBespaar 23%9,99 Adviesprijs 12,99
- Spel Stratego CompactBespaar 23%9,99 Adviesprijs 12,99
Jumbo
Bij Jumbo gelooft men in het spel als bron van plezier, creativiteit, ontwikkeling en sociale interactie. En zij zijn ervan overtuigd dat de mogelijkheden om te spelen eindeloos zijn en dat er altijd behoefte blijft om samen te spelen; fysiek, virtueel en geïntegreerd. Jumbo wil een brede doelgroep van 0 tot 100 jaar zo vaak mogelijk uitnodigen om te spelen door innovatieve en betaalbare producten aan te bieden; op het juiste moment en op de juiste plaats.
Naast de bekende klassiekers als Stratego, Mens erger je niet! en Pim-pam-pet bestaat het huidige assortiment onder meer uit een uitgebreide educatieve serie genaamd 'ik leer...'. De klassiekers zoals het vraag-en-antwoordspel Electro kennen een actuelere verschijningsvorm. Ook licentieproducten maken onderdeel uit van het assortiment, zoals Rubiks kubus.