Jumbo

Jumbo is ervan overtuigd dat de mogelijkheden om te spelen eindeloos zijn. Jumbo wil een brede doelgroep van 0 tot 100 jaar zo vaak mogelijk uitnodigen om te spelen.

Producten 73-97 van 97

Pagina
Filter

Producten 73-97 van 97

Pagina
Filter

Jumbo

Bij Jumbo gelooft men in het spel als bron van plezier, creativiteit, ontwikkeling en sociale interactie. En zij zijn ervan overtuigd dat de mogelijkheden om te spelen eindeloos zijn en dat er altijd behoefte blijft om samen te spelen; fysiek, virtueel en geïntegreerd. Jumbo wil een brede doelgroep van 0 tot 100 jaar zo vaak mogelijk uitnodigen om te spelen door innovatieve en betaalbare producten aan te bieden; op het juiste moment en op de juiste plaats.

Naast de bekende klassiekers als Stratego, Mens erger je niet! en Pim-pam-pet bestaat het huidige assortiment onder meer uit een uitgebreide educatieve serie genaamd 'ik leer...' en partyspellen zoals Hitster. De klassiekers zoals het vraag-en-antwoordspel Electro kennen een actuelere verschijningsvorm. Ook licentieproducten maken onderdeel uit van het assortiment, zoals Rubiks kubus.